Dag 1- Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Publicerat: 2011-01-28 22:13:16 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)

Fick blir en bild på mig å Theodore, den va nyast!

1. har alltid varit rädd för att klippa mig korthårig! men har nu vågat det, och är ganska nöjd!
2. Är en jätte trött människa på morgonen, även fast jag sovit länge!
3. många av mina vänner försvann under graviditeten. (om jag ens har någon av dom gamla vännerna kvar?)
4. älskar mat!
5. Älskar Coca Cola
6. Älskar godis! (tjockis varning på mig!)
7. "älskade" min graviditet med Theodore, den märktes knappt av! (förutom dom underbara sparkarna han fick på!)
8. Är orolig över detta barn i magen att den ska försvinna! även fast jag innerst inne vet att den mår bra!
9. Blir irriterad på folk som inte ens kan säga grattis för denna graviditet! (även fast dom inte gillar de så tkr jag att ett grattis vore trevligt!)
10. Tycker inte om folk som klagar på minsta lilla!
11. tycker inte om folk som tror dom vet allt, men oftast har fel! Men jag tror mer folk bara vill gnälla på mig för att jag ska känna mig så kass!? eller något!
12. Klarar inte av bajslukt nu i denna graviditet, men får stå ut för Theodores skull ! :D
13. Vill bli miljonär, men vem vill inte det?
14. Tycker att min Iphone är bra!
15. Att jag snart ska gå å sova eller nå?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami