äntligen!

Publicerat: 2011-01-27 20:14:10 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Äntligen en dator som funkar i detta hem igen! har inte suttit vid en dator på tre veckor kanske?! så nu ska jag bli bättre med att blogga igen, och lägga in lite mer kort kanske.

Idag har vi varit upp på elgiganten och köpt en tassimo! eftersom jag inte dricker kaffe så får de bli choklad för min del, och det smakade bra.

Efter det åkte vi till Willys å storhandlade, och jaa, nu är man typ fattig igen då. Men då kan man leva några dagar till också ! :)

Har köpt ett nytt mellanmål åt theodore, får se om han tkr om de! det va Hannele som tipsade om det! så imorgon ska han få prova det.

Och imorgon ska jag till mvc, å jag tänker fråga om dom kan lyssna på hjärtat så man vet att den lever fortfarande! annars så skulle jag få prova Louise angelsound. vi ska nämligen dit imorgon! ska bli trevligt! =)


detta är mellanmålet han ska få prova! (han vill nämligen alltid äta en flaska välling innan han somnar på dagen, så då kan han få detta ist :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami