sluta, lösen, fortsätta? jag blir galen!

Publicerat: 2011-02-25 09:36:50 Kategori: Allt 10 Kommentar(er)
Det är så tråkigt när folk inte ens kan säga grattis till att vi väntar andra barnet, och sen ska man vara inne på min blogg och snoka? dom jag trodde skulle säga något har inte gjort det. men dom jag verkligen inte trodde skulle göra det har gjort det?!

Jag funderar fortfarande hur jag ska göra med bloggen, om jag ska fortsätta eller inte. eller sätta lösenord igen kanske. har fått många läsare, men nästan inga kommentarer.
Det är kommentarerna som gör en sugen på att blogga, det vet ni va? :)

Nej, nu ska jag gå å leka med sonen, å ta en funderare på om jag ska fortsätta blogga, eftersom de bara är nyfikna personer som läser min blogg ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej tycker inte du ska lägga ner bloggen:) tycker den är jätte bra, tänkte fråga en sak. Du red innan du blev gravid första gången va? och hur länge red du in i graviditeten?:) Mvh Fia svara gärna till min hotmail:)

2011-02-25 @ 09:58:34
Postat av: Jennifer

Nej sluta inte blogga. Det är kul att läsa din blogg :) alltid kul att följa unga mammor eftersom jag själv är det med.



2011-02-25 @ 10:14:02
URL: http://Jenniferjjjohansson.devote.se
Postat av: Louise Hedblom

Du måste själv avgöra om du vill fortsätta blogga eller inte. Bloggen ska i grund och botten vara till för dig. Det är klart att kommentarerna alltid är roliga, jag tycker detsamma. Jag bloggar dock för att jag mår bra av det. Jag är glad bara någon läser, sedan är det såklart roligt när någon kommenterar. Det är dock inte det viktigaste för mig.



Nu vet jag inte om jag sade grattis till dig när du kom ut med att du var gravid, men eftersom jag har ställt frågor angående om det var planerat osv. så antar jag att jag gjorde det.



Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag har inte räknat med att alla mina vänner och bekanta kommer att gratta mig när jag sedan blir gravid.

2011-02-25 @ 10:27:12
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till två pojkar <3

Skita i såna människor bara, handlar säkert mycket om svartsjuka.

Bevisa mot dom istället att du inte bry dig, låt dom snoka så gåre över, lägger du ett lösen så bevisar du att du bryr dig vad dom tkr och tänker (inte för att jag ser det så utan jag förstår dig) men jag vet hur det är. Det finns folk till allt idag.



KRam!



PS:

Ni kommer klara detta solklart! Visst i början så kan det vara jobbigt när man ska komma in i runtinerna och grejer men äsch detkommer ^^

2011-02-25 @ 10:33:09
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & gravid igen

Gör som du känner för Caroline. Och visst jag är nyfiken och läser din blogg, men jag kommenterar också. Och dessutom kommer jag "följa" dig även fast du slutar blogga;) haha



Och jag håller med dig om att det är tråkigt att folk bara ska spionera!! :P

2011-02-25 @ 12:04:37
URL: http://louisevestin.blogspot.com
Postat av: Mamma till T och en te på G :)

Klart du ska fortsätta blogga! Eftersom det är många som läser så tycker de givetvis att du har en intressant blogg oxå :) Jag har oxå en -09 och en till på G, så då blir det extra kul att följa!

2011-02-25 @ 13:51:42
Postat av: sandra

Bry dig inte om dessa personen. jag tycker det är mysigt att ni ska ha en till. har själv en son född i december fast 1 år tidigare. och väntar nu mitt andra några dagar innan dig..

2011-02-25 @ 15:41:11
Postat av: mammalinneaa@bdb

jag har preics kommit in på din blogg och stort grattis till ert andra barn !!! jätte kul och din blogg är jätte fin o bra<3! ni klarar detta och du ska fortästta blogga du är grym o tuff tjej som väntar sitt andra barn ! kram på dig !

2011-02-26 @ 11:11:25
Postat av: Madelene

Åååh är du gravid igen? :) Stort grattis till er två.

2011-02-26 @ 16:29:27
Postat av: lina

nej sluta inte blogga. roligt att läsa gravidbloggar jue:)

2011-02-28 @ 16:14:34
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami