Knodden härjar runt!

Publicerat: 2011-08-07 19:56:46 Kategori: Graviditeten (andra) 3 Kommentar(er)
Fick knodden på film när den härjar runt i magen! har försökt flera gånger nu dom senaste veckorna, men den har vägrat! men nu så!

dock får ni stå ut med att min mage ser ut som den gör, inte den vackraste! Men jag orkar faktiskt inte bry mig längre! jag kan inte rå för att jag fick bristningar när jag väntade Theodore, så det är som det är. Dock syns dom ju mer i videon än vad dom gör i verkligheten.
Men ja, den är väldigt vild i magen, men kan ta å säga att det brukar vara mer party i magen än det är på videon! :)


Musiken i bakrunden är från radion! så det är inget jag vanligvis lyssnar på ;)





Video från idag (vecka 38+2!)



Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Aaaah..dom dära ja...njaaa..jag gilalde aldrig den dära färgen så det blir nog svart igen x) är kräsen när det gäller färger, vill helst ha ja "vanliga" snygga färger..blir ju lättare att sälja vagnen&co sen/snart :)



ÅH! Vad mysig film ^^ som jag skrev på fb så har jag glömt den dära känslan..lite tråkigt men,men..minnet är kort ;D

2011-08-07 @ 20:43:02
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Emma

Guud va härligt! Va mycket den rörde sig, nästan att man kunde gissa hur den låg med kroppen :-)

2011-08-07 @ 20:48:15
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Precis om man är det ^^ ibland blir jag faktiskt tokig på mig själv att jag är kräsen men jag vill gärna tänka på fördelar och nackdelar när man ska sälja en vagn sen vilket som det ser nu så kommer vi nog snart sälja syskonvagnen, liksom jag vill ha bort allt på en gång till vagnen istället för att sälja en sak i taget vilket jag inte har tålamod till att vänta eftersom jag behöver plats osv :P haha..

2011-08-07 @ 22:47:40
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami