babbel

Publicerat: 2011-08-18 11:33:46 Kategori: Graviditeten (andra) 2 Kommentar(er)
Igår va vi hem till mina föräldrar efter mvc besöket. Och jag bestämde mig för att jag skulle ut och gå, Så jag Olle å hundarna tog oss en promenad in till Smedjebacken för att möta upp pappa som hade varit på jobbet. Jag kände att jag va riktigt duktig att jag ens orkade gå, men det gick kalas! Och för dom som inte vet så är det en bit att gå.

Inatt trodde jag faktiskt att den lilla ville komma ut, jag fick så ont av sammandragningarna. Men jag la mig på andra sidan å då gick det över, så ännu vill den inte komma ut, tråkigt nog. Men jag kan inte göra mkt mer än att vänta in det lilla livet, Som jag tkr ska bestämma sig för att komma ut å visa sig.

Många tror den kommer den 20/8, Och det datumet är Olle född, Så det är inte helt omöjligt. Men snart så måste den ut , för inne i min mage kan den inte leva i all evighet :)

Nu gör vi något så tråkigt som att tvätta..


Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Lycka till :)

Jag tänker på dig varje minut.

Som du säger den måste komma snart

2011-08-18 @ 13:51:50
URL: http://louisefoto.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Kom precis att tänka på dig! Jag förstår frustrationen du har över väntan och jag hoppas att den snart är över! Jag önskar dig/er all lycka till!

2011-08-19 @ 19:35:02
URL: http://honmammanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami