Lekt med mormor & morfar igen!

Publicerat: 2011-04-20 18:22:46 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 1 Kommentar(er)
Hejsan!
idag skrev jag till min mamma och frågade om hon ville följa med mig å handla, måste ju passa på då det är 2 paket blöjor för 100 kr (willys egna!) Men  hon tyckte att jag å Theodore skulle komma hem till dom å leka lite, å sen åka och handla! så det fick bli så!
Och Theodore fick en liten "present" utav sin mormor & morfar idag, Han fick en "cykel", han kan inte trampa ännu, men det kommer väl med tiden! så nu får han sitta på å en skjuter på. Han tyckte det va ganska så kul, men det blir nog roligare med tiden!




Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Va fint du fått i bloggen!

2011-04-20 @ 19:19:28
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami