sämsta slut!

Publicerat: 2010-09-28 07:09:55 Kategori: Allt 2 Kommentar(er)
Igår såg vi klart sista avsnittet på tre kronor! det va de dåligaste slut jag sett! jag tänker inte berätta här på bloggen eftersom de är fler som tittar på det.
Nu ska jag börja kolla på rederiet, Nu när man ändå har en vana att titta på något när Theodore har gått å lagt sig.

Theodore vaknade en gång inatt, och då va de en av hundarna som hade varit in i hans rum, annars hade han nog sovit hela natten.
Och nyss när jag gav honom gröt så åt han upp allt!!!! De har inte hänt på jätte länge, Han brukar äta upp hälften bara, Han är inte så jätte förtjust i gröten längre.


Kommentarer
Postat av: NATTIS

åh jag vill också se hela rederiet igen!

2010-09-28 @ 09:16:51
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

vart tittar du på tre kronor och rederiet? :)

2010-09-28 @ 18:15:30
URL: http://honmammanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami