Så har dagen sett ut

Publicerat: 2010-09-30 18:37:24 Kategori: Theodore - 7-10 månader 0 Kommentar(er)
Idag när jag skulle lägga Theodore för att sova middag så somnade han i sin säng en liten stund, Men sen vaknade han å skrek så jag tog upp honom och då somnade han om i min famn, Han sov så bra i famnen, fick till och med väcka honom så han inte skulle sova allt för länge, eftersom klockan då va halv 4 och de va dags för mellanmål.



Sen kom Theodores farmor hit, hon hade köpt en grej till Theodore! Han fick en gåvagn! Han vart jätte nöjd, han gick hur bra som helst med den, Men man vill vara med så att inget händer.
även vi vart nöjda, vi hade pratat lite om att köpa en, Men då sparade vi in någon krona på det.
Så vi tackar Theodores farmor!
Så imorgon ska jag nog ta med Theodore ut så han får gå lite med den utomhus, kanske lite roligare än att gå inne bara.
Har dock ingen bild på när han går med den Så ni får se hur den ser ut iaf.


Efter de åkte vi till jysk och köpte en ny hink att ha inne på toan! Den andra har gått sönder.
Så det är väl vad som hänt idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami