Theodore är väl sötast?

Publicerat: 2010-10-20 16:03:11 Kategori: Theodore - 7-10 månader 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit å handlat, Denna gång när vi köpte blöjor fick de bli up&go, Theodore är inte direkt still när man byter blöja, så de blir lättare med up&go!
Så nu efter man handlat mat å sånt så är man fattig igen några dagar!

Bamse har varit å kastrerat sig idag, Stackars lilla vovven! även om jag tycker synd om honom så hoppas jag att de blir någon bättring på honom.

Olle har fått en ny mössa från jobbet, Så Theodore fick låna den en liten stund. Vem är sötast? Olle elr Theodore! Jag tror nog jag tycker Theodore ;)



Inte ofta man får se Theodores pappa på bild! Men denna gång jag då han på bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami