Jätte sött.

Publicerat: 2010-10-27 19:32:06 Kategori: Theodore 10 - 12 Månader 1 Kommentar(er)
Theodore har  börjat med nå jätte gullit!
Säger man åt han "nu kommer mamma å tar dig"
Då kryper han iväg i full fart, å ser jätte glad ut!

Kom på en sak jag glömt skriva när han blev tio månader om vad han hade lärt sig. han kan: "Theodore vart är lampan" Då kollar han upp mot den!
Jag vet att han kan, men de är inte alltid han vill lyssna å titta mot den, Men då är han upptagen med annat :)

Olle ska åka å spela innebandy om ett tag, å jag får sitta själv å feta godis och kolla på bonde söker fru.
Men kan kanske vara skönt å sitta helt själv å ta de lugnt. för idag har de varit fullt upp känns det som, Har lekt massor med Theodore. Och lagat pannkakor (som han inte tycker om). Och sen har jag diskat å dammsugit. Tyckte att de skulle se någorlunda ut när folk kommer hit å tittar på lägenheten.
Men alla Theodores saker va överallt, men dom kanske förstod att de inte alltid är så lätt å plocka bort allt när man har småbarn. tar jag bort alla Theodores saker så är dom framme lika fort igen! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

tack så jätte mycket för gissning och halies gratulation :)



Mhm, gött med godis :D

2010-10-28 @ 11:18:06
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami