Inge sovmorgon!

Publicerat: 2010-10-13 09:53:14 Kategori: Theodore - 7-10 månader 2 Kommentar(er)
Det är både kallt ute och inne! Ludvika hem borde göra så de blir varmare i denna lägenhet!! Och så behöver vi vårat nya element inne på toan! Man kan inte vara där inne! Inte ens å duscha, man fryser ju ihjäl. Och blir inte bättre av att man måste ha dörren stängd hela tiden, Annars är Theodore där direkt å busar med något.

Men ja, Idag fick jag ingen sovmorgon. Han ville upp runt 06.00. Så de va väl bara att se glad ut å gå upp!

Vi har ju ingen bil nu på två veckor, så igår fick vi gå till affären å handla. å denna gång gick Bamse (hunden) ovanligt bra. Har man långt koppel på honom så stressar han, han vet inte riktigt vart han ska ta vägen, Men vi har ett jätte kort koppel, då går de mkt bättre!
Och Dogge som va helt galen förut när man va ute å gick har nu blivit jätte seg, så nu är de inte han som drar, Utan JAG som lär dra med honom! Haha! roliga djur.

Jag har nu börjat använda vinteroverall på Theodore. Och han blir inte alls jätte varm. Men de är nog inte för tidigt att börja med de nu, eftersom när de blir kallare så ska han sitta i en åkpåse, sen kan man ha någon tröja till under. Och blir de allt för kallt så går inte ens jag ut ;).



Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

tack detsamma :) söt liten pojk du har!

2010-10-13 @ 14:30:33
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Emma

Min Bamse är helt tvärtom :P När man har kort koppel på honom, så han bara dra mer o mer & stryper sig själv nästan.. men med långt koppel , så går han ganska bra .. förutom lite dragande.. :P



dock har vi börjat ha nosgrimma på honom hela tiden nu.. ialf när vi går flera med honom, för då drar han helvete mkt :p

2010-10-13 @ 18:07:31
URL: http://emmaeskola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami