09.00!!!

Publicerat: 2010-10-16 09:43:50 Kategori: Theodore - 7-10 månader 2 Kommentar(er)
Theodore vaknade runt 06.00 imorse, så jag gav honom välling å då somnade han om till 09.00!! De va jätte skönt att få sova så länge, de va längesen de hände!
Idag ska vi till Smedjebacken å hjälpa min mamma å pappa med att byta fönster. Och min syster ska fösöka ta någon bild på Theodore, hon har en systemkamera så de blir lite bättre bilder :)

En av julklapparna fanns inte fick jag mejl om igår! Så telefonen som jag beställt får han inte, så jag får hitta på något annat.

Theodore är fortfarande lite förkyld, får hoppas han blir frisk snart :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ah vad synd, men kanske hittar du en annan :)

Jag har inte hunnit så långt ännu då hon fyller år om två veckor så är det mest presenter man köpt nu8. Men i november blir det julklappsköp. Funderar på en spis och barntält.. Och resten får jag spekulera i :)

2010-10-16 @ 11:16:13
URL: http://haliesmamma.se
Postat av: Jannie

Han kommer o bli såååå glad för alla de klapparna!

Va duktig du är,som redan har börjat!

Ska ni flytta då kanske?Spännande!

Vi ska oxå flytta.I början på november...



Hoppas verkligen Theodore blir av med sin förkylning.Stackars lilla gobiten!

Hoppas ni får en härlig lördag.Kram

2010-10-16 @ 15:35:20
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami