Somnade tillslut.

Publicerat: 2010-11-17 08:24:46 Kategori: Theodore 10 - 12 Månader 1 Kommentar(er)
Igår somna Theodore tillslut, Vid kvart över 9 kanske klockan va. Men jag provade 5 minuters metoden här om dagen. Han fick hålla på i 40 minuter men det blev ingen skillnad, Så jag gav upp! Jag klarar inte av att höra honom så ledsen å arg. Och det verkar inte funka på honom ändå!
Men han vaknade inatt någon gång, jag kollade aldrig på klockan. så fick han sova vid oss. Jag hoppas att detta bara är en period och att han inte alltid vill sova vid oss! Men han får alltid sova i sin säng till en början och på natten så får han komma till oss. Men han ska inte få somna i våran säng, då kanske de blir mer en vana till att göra det.
För jag vill inte ha ett barn som lägger sig sent, Som jag skrev igår. Vid 3 månader så ska man ha rutiner läste jag om! Och det har funkar fram tills nu, Elr ja det är bara sömnen på kvällen som inte vill funka! Men  detta började krångla när vi ställde om klockan. Och därför ska han nog sova halv 8, Så jag ska prova lägga honom då ist å se om de blir bättre.
nej en del förstår jag mig inte på som lägger sina barn efter 21.00.. Efter tre månader tkr jag att man ska ha en rutin och lägga dom i god tid. Har läst att de kan bli svårare ju äldre dom blir att få dom att somna tidigare, Och de vill man väl när dom är äldre? Men ja.. Det är bara min åsikt. Och lite om vad jag har läst mig fram.
Men det kan vara separationsångest han kommit in i. Det verkar stämma när man läser om det.

Idag gick det bra att borsta tänderna på Theodore! Första gången som det gick såhär bra!

Nu vart det tyst i Theodores rum, måste gå dit å titta vad han hittar på för bus!


Kommentarer
Postat av: fia

Hej läser din blogg nästan varje dag tycker det är jätte kul att läsa den:) men en sak jag har undrat väldigt länge är hur mkt får man i månaden när man har en liten bebis och går i skolan?

2010-11-18 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami