Ny video på hur duktig han är <3

Publicerat: 2010-11-18 20:22:16 Kategori: Theodore 10 - 12 Månader 1 Kommentar(er)
La ju ut videor på Theodore när han gick några steg. Efter att ha fått gått lite till så går han massa steg!!! Det gick så fort bara han visste hur han skulle göra. Han är så duktig! Han ställer sig även upp själv å tar något steg. Jag är riktigt stolt att han kan! Snart går han nog hela tiden.
För er som inte tror er får se en video på det. Han gick några fler steg än det på videon, batteriet på kameran tog slut. Men som sagt, Han är så duktig!

¨

Jag älskar honom så fruktansvärt mkt. Och jag blir så glad av att se honom kunna nya saker hela tiden, Och gå va inget jag trodde att han skulle göra före ett års ålder. men de gör han nog, nu går han många steg, men kryper hellre. Men nu tror jag att han kommer gå helt vid 1 år ålder. på bara några dagar har han blivit jätte duktig, från att inte kunna/vilja gå, så gör han det nu!




Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Wilde

Han lär sig snabbt!! :) så duktig

2010-11-19 @ 12:36:05
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami