gnäll gnäll gnäll!

Publicerat: 2010-11-02 13:38:57 Kategori: Theodore 10 - 12 Månader 1 Kommentar(er)
Theodore gnäller på! kl 00.00 vaknade jag av att han skrek, och inget dög! jag gick å bar på honom och då vart de bättre. När jag sedan trodde att han somnade i famnen å skulle lägga ner honom i sin säng så vart de massa skrik igen! Så efter massa om å men så gav jag honom alvedon och då sov han till 05.00 ungefär. Och ja inatt va jag vaken till 02.00 ungefär, Så idag har jag varit väldigt trött (är fortfarande det).
Vi låg å myste i våran säng vid 08.00 och då somnade han om till halv 10. Sen va de igång med lite gnäll igen! Men han är förkyld så gnället beror på det.
Men de är inte alltid lätt med barn.. Men jag står ut, de är mest hundarna som gör mig irriterad, dom springer efter mig vart jag än går. Men Olle va nyss hem på lunchen och tog ut dom så nu hoppas jag dom kan lägga sig å vila en stund.

Försöker få Theodore å sova nu, får se om jag lyckas elr om de ska bli massa skrik igen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du ser, men 21-23 är ungt.. Under 25 är man ju ung mamma. Jag var ju tjugo så :p

2010-11-02 @ 18:08:34
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami