Rekord va det här!

Publicerat: 2010-05-21 20:35:02 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Har varit i Smedjebacken en stund idag för Olle skulle göra annat, så jag ville inte vara själv hela dagen. Och som tur va så skulle mamma och pappa ändå handla här i Ludvika, då kunde jag åka med dom dit.
Och Theodore har inte sovit mkt idag, så han va jätte trött. Direkt vi kom hem så la jag honom i sin säng å gav honom mat. Så ligger han alltid å pratar i sin säng, och som vanligt gick jag å satt mig i soffan, han säger till när han vill ha nappen. Men tycker de tog ovanlig lång tid och väldigt tyst. så jag gick in å kollade, Och han hade somnat UTAN napp. Det har inte hänt sen han va nyfödd ungefär! Han va nog riktigt trött!




Kommentarer
Postat av: natasha

så fin din nya blogg är :) den napphunden verkar vara bra funderar på att beställa hem en hihi :)

2010-05-22 @ 13:20:30
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami