Månad 4-5

Publicerat: 2010-05-25 07:09:16 Kategori: Theodores utveckling 1 Kommentar(er)
Idag blir våran kille 5 Månader <3
Han har lärt sig så mkt på så kort tid, Och mer ska han lära sig.
Och det senaste han lärt sig är att rulla från rygg till mage. Och han gör det mest hela tiden, bara han får chansen.
Igår kväll vaknade han å var klarvaken kl 21.00, Då kommer Olle ut till mig å frågar om han ska ligga på mage, Och de fick han väl om han ville, men han sover aldrig på mage, har hänt 2-3 gånger under hans 5 månader.
Om en månad så är han ett halvår?! tiden bara springer iväg. Och sen efter ett halvår till så är han 1 år!!!! Han är snart vuxen känns det som.
Mamma Älskar Dig Theodore Dahlin Andersson <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tyckte nyss att Mindie föddes, men hon blev nio månader i söndags och det är såååå nära 1 år nu att jag snart kommer att bli tokig.. Herregud min lilla bebis.

2010-05-25 @ 22:05:55
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami