Lite nytt

Publicerat: 2010-05-23 12:13:58 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Nu har jag gett Theodore lite nya saker att smaka på.
Gröten från 5 månaders ålder va inte alls god till en början, Efter någon sked vart de mkt bättre.
Och igår gav jag päronpuré för å titta om han tyckte om det, Och visst gjorde han det.
Och idag efter maten så fick han prova en dryck, Kommer inte ihåg exakt va de va men tror de va äpple, aprikos och apelsin, Det tyckte han va smaskens. Det är kul att han tycker om det mesta, Men bara banan är jätte äckligt tycker Theodore.. Hans mormor provade ge det och gud hur han såg ut då. Verkligen INTE gott. (jag förstår honom).
Det är bara banan och blåbär han inte tyckt om som jag provat. Allt annat är smaskens.


En nyfödd Theodore!

Och detta är nu. Vilken förändring! Han har blivit så stooor!



Kommentarer
Postat av: emelie

awwe. han är verkligen jättesöt :)

2010-05-24 @ 18:45:35
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami