=)

Publicerat: 2010-05-21 10:21:41 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Igår kom barnbidraget, å tur va de så vi kunde handla mat åt Theodore (som inte är billigt, folk säger att blöjor är dyrare, men jag kan tycka att maten är dyrare :P) Men men, tur han inte äter så mkt ersättning längre, eftersom han står sig längre på gröten å maten han får.
Idag va de inte alls bra väder, men de är som det är! Så idag blir de inte att göra så mkt, men vi ska iaf ta å grilla är det tänkt.

Imorse vaknade Theodore kl 06.30, var vaken till 07.30, sen sov vi till kl 10.00, Jätte skönt! Jag brukar passa på att sova när Theodore somnar om sådär på morgonen. Men på dagen så skiter jag i det. Kan hända ibland, beror på hur trött jag är. men idag är jag inte så jätte trött som tur är!

Jo, igår fick Theodore potatis & palsternacka igen, va ett tag sen han fick de, å gud vad han åt! Har blivit spagetti å köttfärssås, och sen rotfrukter och kyckling dom senaste dagarna. Men han älskar även spagetti å köttfärssås.

Så har jag köpt hem gröt från 5 månader, så får se vad han tycker om det då. Men de visar sig om någon dag, eftersom banangröten inte är helt slut än. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami