Liten uppdatering

Publicerat: 2010-06-27 13:12:07 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Nu va det nästan en vecka sen jag skrev, vi har inte gjort så himla mkt.. Vi har varit å tittat på mammas nya hund. Och hon gick jätte bra ihop med våra hundar, å tur är väl det.
Vi sov även där i fredags, jag fick väl inte allt för mkt sömn, men Theodore sov iaf bra. Men jag är inte van att sova borta (även om jag bott där hela mitt liv, men är van att sova hemma). Sist jag sov borta va när Theodore föddes, å där fick man inte heller så mkt sömn när man får dela rum med andra..
Theodore har även fått en ny kusin, en liten tjej. jag tror hon skulle heta Otilia. Så vi har köpt en liten present.. Kanske inte deras stil på de vi köpt, men de är iaf något..
Theodore har även blivit lite kräsen på att äta (?!) Gröt äter han inte så mkt av längre, han äter någon sked sen vill han inte ha mer. å ibland vill han inte ha vanlig mat heller! De är väl någon period får man hoppas!




Mammas nya hund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami