För ETT år sen!

Publicerat: 2010-12-23 09:54:41 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Nu får ni följa min påbörjade förlossning som skedde för ett år sen! Ni som vet allt redan får väl uppdatera er lite eller låta bli att läsa :D

För ett år sen vaknade jag av att det va blött, men inte helt blött! Utan det  va blod! Jag gick upp, ringde förlossningen och dom tyckte vi skulle komma upp på en koll. Jag gick in i duschen och där gick vattnet. Och smått kom värkarna.
Vi åkte upp till Falun på en koll, och visst vattnet hade gått å jag hade smått med värkar! eftersom vi har en bit att åka fick vi stanna. Värkarna ville inte riktigt komma igång riktigt, men senare mot kvällen så vart dom lite starkare, men inte så starka som dom ska vara! När vi sen skulle få sova för natten fick jag alvedon , något för att få mindre sammandragningar och sömntablett! Och dom berättade för oss att hjälper inte dom här så är förlossningen på gång! Och ja dom hjälpte en stund. Men jag vaknade efter en stund och hade jätte ont! jag låg å vred på mig. men somnade om efter ett tag!

Men den 24 December så hade jag inga värkar! Dom va helt borta! Så vi bestämde oss för att åka hem å fira jul och komma tillbaka dagen efter för att bli igångsatt!

mer får ni veta imorgon, eller den 25 December :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami