:)

Publicerat: 2010-12-27 14:29:47 Kategori: Allt 3 Kommentar(er)
jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men de är svårt när man inte vet vad man ska skriva!
Vad vill ni veta? vad är intressant? Man får inga speciellt mkt kommentarer så de är svårt å känna att det är kul att blogga!

Men jag gör ett försök!

Idag kom min mamma hit, Och gissa vem som blev glad? jo, Theodore! Hon va här å busade lite med Theodore å sen fika vi lite, hade lite kvar sen Theodore fyllde år! Har jag skivit vad han fick då?
Ett bollhav (av mig å Olle)
Bobbycar (mormor&morfar)
en bok (min morbror)
en tavla med Theodores namn, födelsevikt + längd, å födelsedatum (gammelmormor)
en lastbil (min farfar)
Stickad tröja, sockor, vantar, mössa (Farmor & farfar)
tågbana + tåg (farmor & farfar)

Ja de är säkert något jag glömt. men de va iaf lite!

Min kompis ska få barn igen, Det är lika lång mellan våra beräknade datum som de va förra graviditeten! Och hur vanligt är det då? Det ska bli så himla kul att göra om detta, Men en som man känner! Hoppas bara att allt går som det ska för oss båda! (vet inte om jag får ge ut namn, så vill inte göra det innan jag fått hennes godkännande!)
Dom här veckorna som jag vetat om min graviditet så har de gått ganska fort, för med Theodore gick allt så sakta! Men de kanske beror på att de har varit mkt å tänka på nu inför jul och Theodores födelsedag? Kanske kommer börja gå segt, fast de tror jag inte, eller jag hoppas inte det iaf!





Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Ja det ska bli superskoj att göra om det här igen, och speciellt nu när vi är närmare varandra än vi va förra graviditeten!

Håller tummarna att allt går som det ska för oss båda nu!!

Och det gör inget om du ger ut namn;P

2010-12-27 @ 16:42:26
URL: http://louisevestin.blogspot.com/
Postat av: Louise Hedblom

Hon har redan kommit ut med det på Facebook, Familjeliv och i sin blogg, så jag tror inte att hon har någonting emot att du sprider det här också. :)

2010-12-27 @ 18:00:08
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Faster Emma

Och hyllorna och lådorna från farmor och farfar samt fastrarna var hur bra som helst, eller hur Caroline?!? Dessutom var ju tröjan hemstickad, hur många har det?

2010-12-28 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami